Quantum Healing

E Book Quantum Healing ini mendedahkan teknik-teknik rawatan khas yang penulis ajarkan dalam kelas Aura Therapy 2 Re_Born2008 Edition yang lebih menjurus kepada rawatan sihir dan gangguan Saka serta makluk Halus di tulis dengan bahasa yang mudah dalam sudut Quantum physics.

Salah satu teknik yang dibahaskan ialah bagai mana Quantum Healing menjadi sebuah seni accesses Higher Power Energy (Tenaga Ilahi) dan anda menjadi sebuah alat pengendali getaran. Berfungsi memanipulasikan getaran negetif dan kesedihan. Keadan ini akan menghantar anda pada state Natural, cinta, kegembiraan yang melimpah ruah dalam jiwa anda.

Menggunakan teori Quantum physics dalam mengenal realiti kehidupan yang sebenar. Anda akan di dedahkan dengan hakikat sebenar sebuah jisim, jin atau syaitan dalam sudut ilmiah dan boleh di buktikan. Penulisan E Book ini merupakan sebuah hasil kesedaran penulis tentang fahaman yang karut tentang jin, syaitan, hantu.

"Everything is made of energy and directed by thoughts, so much positive change and transformation can now occur because of Quantum Healing energetically releases the cellular, chemical and neurological pathways that create our beliefs and behaviorial patterns. This positively affects our brain, central nervous system, autonomic nervous system (responsible for healthy digestion and organs ) so that we may go for it passionately and creatively as we integrate all that we are as human and divine. The result... fears, debilitating beliefs and life limiting patterns that cause dis-ease, illness and an unfulfilling lifestyle are transformed."Quantum Healer

Quantum Healing merupakan rawatan "first- aid" atau rawatan kecemasan yang dapat anda gunakan untuk menghilangkan kesakitan " serta-merta". Otak akan menterjemahkan segala penyakit dan kesanya kepada tubuh kita. Dengan Quantum Healing anda dapat memutuskan komunikasi antara otak dengan organ.

Quantum Healing akan bekerja dengan efektif dalam menghilangkan trauma dan fobia dalam hitungan minit 10- 30 min dalan satu sesi rawatan, Orang mengamuk, histeria dan kerasukan juga dapat di
lumpuhkan energy mereka dengan menggunakan teknik Quantum Healing ini.

Quantum Healing ini bekerja dengan menggunakan
1. Kekuatan Minda
2.Memanipulasikan Energy Tenaga Dalaman
3. God Spot Fokus
4. Akupinalogy point
5. Power of Intention ( Kekuatan niat )

Kebaikan : Quantum Healing berbanding Sistem rawatan yang lain

  • Mempelajari sistem kesembuhan dan perubahan diri
  • Perubahan pada fizikal yang dapat anda lihat dengan cepat
  • Tidak memerlukan latihan yang khusus
  • Fenomena Quantum Healing ini mudah di ajar dan dipraktikan.
  • Supercharge kepada segala jenis teknik rawatan yg menggunakan Energy.

Apabila otak manusia berada dalam gelombang beta, segala energy anda salurkan akan dipesongkan oleh sistem "wave protection system"yang bekerja secara semula jadi dan automatik. Maka anda perlukan 90% fokus energy dan kekuatan tenaga yang anda gunakan. Apabila " collapse wave teknik " dilakukan pesakit akan memasuki wilayah Alpha dengan serta merta. Tubuh dan sel akan di beri tenaga dengan serta merta_ kesembuhan akan berlaku.

Dalam Kursus
Aura Therapy 2 Re_Born2008 Edition E Book Quantum Healing ini digunakan sebagai alat untuk membantu pemahaman pelajar menjaro tentang makluk halus dan sifatnya dalam bentuk yang ilmiah. Sudut tradisional pula di terangkan dalam tradisi asal pembelajaran ilmu tersebut.


"T he art of in tegrating our Higher Power to transform limiting beliefs & patterns so that we may manifest the dreams of our heart." Quantum Healer


Harga Rm250.00